Jumaat, 4 Mac 2011

Pahit manis "time" sekolah dolu2!!!har!har!haR!

Rasa best sangat bila....

-Cikgu cakap dia ada meeting kejap lg..yabedabedooo!!!!
-Cikgu masuk kelas..dan berkata.."semua boleh buat keje sendiri ye.."har!har!har!
-Awek cun meja sebelah berbalas senyuman...dah lama minat kat dia..

Rasa teramat cemas bila....

-Cikgu panggil nama g depan...
-Bila cikgu buat soalan kat papan hitam..suh jawab..kena cover muka..kang kena panggil...
-Seminggu lepas exam cikgu bawak kertas exam masuk kelas...alahai..berapa lak markah aku nk dapat..

Malu sangat bila..

-Tengah baik punya control macho dpn awek.....kaki termasuk longkang la plak!hampeh punya longkang...
-Baik punya tengok awek yang diminati...tetiba senyuman dilemparkan oleh si dia..ai,dia senyum kat aku ke?.....ekeleh sekali member dia kat belakang aku da...
-Time perhimpunan tetiba kena panggil kedepan orang yang ramai2 tu...sebab xpakai tali leher...tak guna punya pengawas ni....jga ko..aku ngorat awek ko jap g...hahahaha!!!

Bengang sangat bila..

-Sama macam kat atas td....ape punya pengawas repot dekat cikgu, aku tak pakai tali leher...basah la semalam aku basuh...bongek!!
-Ala baru lewat 2 minit...dah kena denda lari kat padang...ape punya pengawas da...kasi kautim ar!!!
-ekeleh....awek yg aku minat tu awek pengawas tu...ceh ape punya pengawas la...asyik cari pasal ngan aku je...hahahaha!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...