Selasa, 22 Mac 2011

Merajuk ngan Mak limah.....har!har!har!

Dek kerana lapar....disebabkan masuk keje lewat akibat daripada hujan di pagi hari yang mencurah-curah tatkala aku bersiap-siap mahu ke tempat kerja dengan impian tak mahu lewat lagi hari ni...peh panjang plak mukadimahnye...hahahaha!!!!!lapo perut nye pasal Najib tepon pagi2 tatkala aku tgh fikir malas nak g keje dah hari ni...dengan senang hatinya dia nak jemput aku kat umah...tapi Najib bukan bangang sangat..dia ckp aku amik ko bleh tapi satu syarat..kena teman dia berjumpa dengan orang pebenda ntah..aku tak tau...
Dengan senang hatinya pun aku setuju je...setakat teman je,ape la sangat Najib oi...janji ko amik aku...hahahah!!!aku pun teman kan lah dia...sebab dia cakap dia goyang...ape da goyang one by one je ...tak kisah tu bukan kisahnya yang nak di ceritakan...hahaha,dah lepas jumpa orang yang dia nak jumpa tu..balik lah 2 orang hero ke pejabat...aku ngan Najib la tu,tetiba aku terasa lapar...Tengok mcm menarik je akak kat depan pejabat ni jual nasi lemak...tanya Demok dia cakap sedap...hahaha!!kena try ni,memandangkan aku kan tengah "merajuk ngan Mak Limah..."hahaha!!!pasal dia masak sikit semalam aku lapar..aku pun try beli nasi lemak kat akak tu...try sambal kerang ngan sambal paru tengok ape jadi..hahaha!!
Peh!!!layan sedap rupanya akak depan pejabat ni masak...murah siot Rm3 nasi lemak letak sambal kerang sama sambal paru..So kepada akak yang tengah niaga kat depan pejabat aku tu diucapkan terima kasih kerana telah mengubat hati ku yang lara ni dek kerana petang semalam merajuk ngan Mak Limah..har!har!haR!
Sekiranya akak nasi lemak kat depan pejabat tengah on9 dan terbaca post ni terima kasih diucapkan kerana masak sedap...lagi satu..komesyen tak de ke..saya dah jadikan Najib downline saya tadi..dah promosikan nasi lemak..hahaha!!!kot ada sistem piramid ke pe ke.laalalala...
Kepada rakan-rakan yang terbaca post ni,beli nasi lemak kat akak depan pejabat tu.harga berpatutan dan sedap...bleh jadi downline aku...har!har!haR!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...