Khamis, 10 Mac 2011

CERITA SAJA YANG LEBIH...

Bengang aku semalam....semangat nak tgk skuad bola sepak Malaysia main bola kat Pakistan..lepas je men futsal...lepak minum kejap ngan kawan2.terus je aku balik umah...semangatt...nk tgk bola kat tv....sebab dlm paper aku baca ada live kat Astro ngan TV1...balik je umah ada plak mmber kepada mmber aku dok lyan citer melayu kat tv...alahai malang betul aku.Ingat aku blah dari kedai mamak td dapat la aku menonton perlawanan bola sepak Malaysia lawan Pakistan dengan keadaan yang lebih selesa sambil bersantai di rumah...hampeh..!!!dorg baik punya cilok dok layan drama melayu pulak...hampeh...kuciwa aku ngan diri aku..sebab buat keputusan blah awal dari melepak dengan kawan2 dekat kedai mamak...
Tapi xpe aku sabar...hahaha!!!dorg blah g mana ntah..aku pun 'take over' tempat depan tv...semangat nak tgk Malaysia main ni..hahaha!!dengan keadaan remote astro yang kehabisan bateri,tak pe aku sabar...semangat nak tgk bola punya pasal..aku Ok je...aku pun baik nye Tuning astro...bukak chanel 801..ai nadi arena...biar betul...ooAstro x amik kot game ni..buka 101 plak...biar betul..RTM pun tak de...hampeh..try tv 2 tgk...ape citer...XDE jugak!!!!!hampeh...sungguh menghampakan!!!ape citer ni tak de LIVE kat TV...mana janji manis mu...hampeh...!!!kuciwa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...